Reklama

Kur*a, jak Tanio. Reklamowy billboard nie wszystkim się podoba 

Redakcja wdi24
02/04/2023 18:07

Na jednym z budynków, przy często obleganym parkingu sieci Lidl w Wyszkowie, zamontowano billboard reklamowy sklepu, który oferuje zakup sprzętu AGD i RTV. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że nie wszystkim podoba się owa reklama. Jedna z mieszkanek Wyszkowa poczuła się zniesmaczona nowym hasłem reklamowym. Nasza czytelniczka twierdzi, że jego pierwszy wyraz jednoznacznie kojarzy się z niecenzuralnym, dobrze wszystkim znanym, słowem.

Sprawdziliśmy, jak mieszkańcy reagują na widok billboardu. Okazuje się, że większość parkujących obok, czy wychodzących ze sklepu z załadowanymi koszykami, nie zwraca na reklamę żadnej uwagi. U nielicznych hasło wywołało uśmiech. Nasza czytelniczka zwraca uwagę, że wizerunek kury specjalnie zasłania literę, którą można wymienić zarówno na „W”, jak i „K” . Według niej to żenujący zabieg, który zapewne miał przykuwać wzrok, ale jest zwyczajnie nie na miejscu. A co na to twórcy? 

Próbowaliśmy skontaktować się z właścicielem lub twórcą hasła, bezskutecznie. Jednak pracownicy sklepu mówią jednoznacznie: reklama im się podoba i nie widzą nic niestosownego w słowie „KURKA”. 

A Wy jak sądzicie? 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo wdi24.pl




Reklama
Wróć do