Reklama

Quad Europe staje się P/mint. Nowy rozdział dla wyszkowskiego giganta druku

Redakcja wdi24
10/09/2025 17:24

Po przejęciu przez niemiecki fundusz inwestycyjny Capmont GmbH, Quad Europe przeszedł rebranding i od 10 września działa pod nazwą P/mint. To symboliczny początek nowego etapu dla jednego z największych zakładów poligraficznych w Europie, mieszczącego się w Wyszkowie.

Transakcja sprzedaży, o wartości 41 mln euro, objęła wszystkie zakłady Quad/Graphics Europe, w tym drukarnię w Wyszkowie, agencję Peppermint w Warszawie oraz spółki Quad POS z oddziałami w całej Europie. Quad wykorzysta wpływy ze sprzedaży na redukcję zadłużenia i inne inwestycje.

Nowa marka – P/mint – łączy trzy filary działalności: Print, POS i Peppermint (agencję kreatywną). Wyszkowska drukarnia o powierzchni 65 800 m² działa całą dobę, posiada 12 maszyn zwojowych, cztery arkuszowe i park maszyn cyfrowych, obsługując blisko 700 klientów w Europie.

„Dzięki P/mint łączymy nasze dziedzictwo i przyszłość pod jedną marką. To odzwierciedlenie tego, kim jesteśmy: zaufanym partnerem w druku i twórcą odważnych, zintegrowanych aktywacji marek” – podkreśla Jean-Michel Gaffé, CEO P/mint.

Nowa struktura firmy opiera się na dwóch głównych filarach. House of Print stawia na jakość i niezawodność usług poligraficznych.

„Od niemal 30 lat jesteśmy zaufanym partnerem marek w całej Europie. House of Print to fundament naszej działalności – gwarancja stabilności i najwyższej jakości. To także sygnał dla rynku, że pozostajemy ekspertami w tym, co robimy najlepiej – w druku” – mówi Juergen Freier, VP of House of Print.

Drugim filarem jest Brand Activation Hub, łączący strategię, kreację, POS, digital i influencer marketing.

„Łącząc wszystkie kompetencje pod jednym dachem, eliminujemy złożoność i skracamy czas wprowadzania kampanii. Chcemy, aby marki mogły szybciej osiągać spójne i skuteczne efekty” – zaznacza Bartłomiej Cymer, Business Unit Director Brand Activation Hub.

P/mint zatrudnia 1 100 osób, osiąga roczne przychody bliskie 153 mln dolarów i – jak zapewnia zarząd – planuje dalszy rozwój, w tym wzmocnienie obecności w Europie Środkowej i Zachodniej, także w Wielkiej Brytanii.

„Wierzę, że ta nowa organizacja pozwoli nam wnieść jeszcze więcej wartości dla naszych klientów. Spodziewamy się, że rok 2025 zakończymy na zaplanowanym poziomie, co będzie dużym osiągnięciem dla całej organizacji” – podkreśla Jean-Michel Gaffé.

Z tej okazji w mediach społecznościowych opublikowano krótkie wideo. O zmianach firma napisała: "P/mint? Ale o co chodzi? To proste - zmieniliśmy nazwę i barwy, by jeszcze lepiej robić to, w czym jesteśmy najlepsi. Każda zmiana przynosi nową energię i perspektywę. "P" jak print, POS i agencja Peppermint. „Mint” to świeżość. Jest jeszcze ukośnik, który otwiera nową przestrzeń do rozwoju. Dla Was, drodzy pracownicy. I dla Was, drodzy Klienci. Tak, otwieramy nowy rozdział. I nie możemy się doczekać, żeby zrobić to wspólnie z Wami". 

Źródło: Mat. prasowe P/mint /printweek.com / oprac. red.
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo wdi24.pl




Reklama
Wróć do