
Po przejęciu przez niemiecki fundusz inwestycyjny Capmont GmbH, Quad Europe przeszedł rebranding i od 10 września działa pod nazwą P/mint. To symboliczny początek nowego etapu dla jednego z największych zakładów poligraficznych w Europie, mieszczącego się w Wyszkowie.
Transakcja sprzedaży, o wartości 41 mln euro, objęła wszystkie zakłady Quad/Graphics Europe, w tym drukarnię w Wyszkowie, agencję Peppermint w Warszawie oraz spółki Quad POS z oddziałami w całej Europie. Quad wykorzysta wpływy ze sprzedaży na redukcję zadłużenia i inne inwestycje.
Nowa marka – P/mint – łączy trzy filary działalności: Print, POS i Peppermint (agencję kreatywną). Wyszkowska drukarnia o powierzchni 65 800 m² działa całą dobę, posiada 12 maszyn zwojowych, cztery arkuszowe i park maszyn cyfrowych, obsługując blisko 700 klientów w Europie.
– „Dzięki P/mint łączymy nasze dziedzictwo i przyszłość pod jedną marką. To odzwierciedlenie tego, kim jesteśmy: zaufanym partnerem w druku i twórcą odważnych, zintegrowanych aktywacji marek” – podkreśla Jean-Michel Gaffé, CEO P/mint.
Nowa struktura firmy opiera się na dwóch głównych filarach. House of Print stawia na jakość i niezawodność usług poligraficznych.
– „Od niemal 30 lat jesteśmy zaufanym partnerem marek w całej Europie. House of Print to fundament naszej działalności – gwarancja stabilności i najwyższej jakości. To także sygnał dla rynku, że pozostajemy ekspertami w tym, co robimy najlepiej – w druku” – mówi Juergen Freier, VP of House of Print.
Drugim filarem jest Brand Activation Hub, łączący strategię, kreację, POS, digital i influencer marketing.
– „Łącząc wszystkie kompetencje pod jednym dachem, eliminujemy złożoność i skracamy czas wprowadzania kampanii. Chcemy, aby marki mogły szybciej osiągać spójne i skuteczne efekty” – zaznacza Bartłomiej Cymer, Business Unit Director Brand Activation Hub.
P/mint zatrudnia 1 100 osób, osiąga roczne przychody bliskie 153 mln dolarów i – jak zapewnia zarząd – planuje dalszy rozwój, w tym wzmocnienie obecności w Europie Środkowej i Zachodniej, także w Wielkiej Brytanii.
– „Wierzę, że ta nowa organizacja pozwoli nam wnieść jeszcze więcej wartości dla naszych klientów. Spodziewamy się, że rok 2025 zakończymy na zaplanowanym poziomie, co będzie dużym osiągnięciem dla całej organizacji” – podkreśla Jean-Michel Gaffé.
Z tej okazji w mediach społecznościowych opublikowano krótkie wideo. O zmianach firma napisała: "P/mint? Ale o co chodzi? To proste - zmieniliśmy nazwę i barwy, by jeszcze lepiej robić to, w czym jesteśmy najlepsi. Każda zmiana przynosi nową energię i perspektywę. "P" jak print, POS i agencja Peppermint. „Mint” to świeżość. Jest jeszcze ukośnik, który otwiera nową przestrzeń do rozwoju. Dla Was, drodzy pracownicy. I dla Was, drodzy Klienci. Tak, otwieramy nowy rozdział. I nie możemy się doczekać, żeby zrobić to wspólnie z Wami".
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.
Komentarze opinie